înainte de 2000

Istoria începe cu mult înainte, în anul 1993, când pe piața Românească 90% dintre utilaje erau Balkancar. În caliate de dealer Still pentru România aveam în întreținere sub 200 de stivuitoare Still, marea majoritate a lor fiind SH, aduse de către investitorii Germani și în special cei Italieni. Toate erau contrabalansate, majoritatea cu motor termic. Începând cu 1996, anul în care Metro a deschis primul magazin, apar și primele utilajele Still de tip warehouse. Asfel, în următorii ani diversitatea modelelor existente pe piață suferă o transformare majoră.

după 2000 ...

Începe dezvoltarea segmentului de activitate pe segmentul stivuitoare. Câștigam cote de piață importante, crescând de la an la an. Numărul stivuitoarelor avute sub contract de full-service crește impresionant, ajungând în următorii ani la puțin peste 2500. Ținând pasul cu creșterea numărului de utilaje vândute, dezvoltăm o rețea de service la nivel național cu mecanici dispuși cât mai aproape de clienți. Astfel majoritatea investitorilor decid să utilizeze stivuitoarele Still.

2004

Continua dezvoltarea activitatii pe segmentul stivuitoare. Apar tot mai multi investitori straini si chiar Romani. creste numarul de  stivuitoaresi suntem obligati sa dezvoltam echipa de service dar si cea de vanzari. Dezvoltăm astfel o rețea de service la nivel național cu mecanici dispuși cât mai aproape de clienți. Livram primele utilaje la fabrica Dacia din Mioveni.

2006

Creste semnificativ numarul de angajati din toate departamentele dar cel mai mult se dezvolta echipa de mecanici Noi produse sunt adugate in portofoliul de vanzari. Dezvoltarea economica a Romaniei se observa in numarul tot mai mare de stivuitoare vandute si al masinilor de curatat pardoseala. Distantele dintre clienti ne ocupa tot mai mult timp motiv pentru care suntem obligati sa triplam echipa de service. Dacia devine unul dintre cei mai mari clienti, motiv pentru care deschidem un atelier in incinta fabricii, atelier in care isi desfasoara activitate 5 mecanici in 3 schimburi. 

2008

Anul 2008 a adus o schimbare profundă în activitatea noatră. A fost anul în care, după ce pe piața din România existau multe stivuitoare Still, aceștia au decis să se reprezinte singuri. Astfel, nedorind să renunțăm la activitate, am căutat alți furnizori de utilaje. Așa am ajuns să devenim dealeri pentru marcile Clark și Atlet, aproape necunoscute pe piața din România. Dar provocarea a fost interesantă.

2010

Am renuntat la promovarea marcii Clark si am inceput sa promovam din ce in ce mai mult marca Atlet, care in aceelasi timp a adaugat in lista de produse si stivuitoarele contrabalansate produse de Nissan. In aceelasi timp ne-am adaptat nevoilor pietii promovand sub marca propie Megaforklift, utilaje produse in Asia cu componente certificate EU.

2012

Atlet este adăugat de către Unicarriers mărcilor din componența sa, respectiv TCM și Nissan. Astfel este îmbogățită gama de contrabalansate prin combinarea modelelor celor 2 mărci. Unicarriers devine astfel un jucător important în piață, oferind o gamă completă de utilaje, fabricate în cele 2 fabrici deținute, în Suedia, unde se produc utilajele warehouse și în Spania, unde sunt produse stivuitoarele contrabalansate.

2015

Mitsubishi anunță că va prelua complet Unicarriers, încercând să devină și mai puternic pe piață, înglobând pe lângă mărcile deja existente Atlet, Nissan și TCM, mărcile sale Rocla și Mitsubishi forklift.